~ HGxSS w granicach nierozsądku ~

niedziela, 4 września 2016

Kochani!
Chciałabym Was jedynie ostrzec, że mój nowy plan lekcji bardzo mnie ograniczy w tym roku jeśli chodzi o pisanie rozdziałów. Szykuje się przede mną bardzo ciężki rok (no dobra, 8 miesięcy), a każdego dnia, od poniedziałku do piątku, siedzę w szkole przez bite 8h, a do tego co niekiedy mam jeszcze zajęcia dodatkowe. Będę się starała coś wstawiać, ale po prostu wolę Was uprzedzić z góry.
Ściskam mocno i mam nadzieję, że rozumiecie! :))
xoxo

9 komentarzy :

  1. Kochana, po 8h nie ma tak źle. Ja 3 razy w tygodniu siedzę od 8 do 20 dodatkowo prawko i praca. Jeśli ja dam rade, to Ty też! Wierze w Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też właśnie robię prawko :D
      Nie mówię, że nie będę dodawać w ogóle, tylko że rozszerzona matma może mi tak zlasować mózg, że nie będę w stanie nic konstruktywnego wymyślić, ale jasne, że będę się starać!

      Usuń
    2. Trzymam kciuki za Ciebie!

      Usuń
  2. Ważne, że informujesz, wierze iż dasz radę :D . Jak będzie trzeba to i rok się poczeka ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekała na nowy rozdział choć by nie wiem co! Kocham twoje opowiadanie i ciekawie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie następny rozdział? ;3 Już nie mogę się doczekać :D życzę dużo weny i więcej czasu wolnego! ^^ Pozdrawiam
    -Darietta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciąż czekam i nadzieja mnie nie opuszcza, obyś znalazła chwilkę czasu dla nas czytelników :D . Powodzenia życzę ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie martw się ograniczeniami tylko tym żeby nas nie porzucić. Czekam na kolejne rozdziały z niecierpliwością 😚😁

    OdpowiedzUsuń