~ HGxSS w granicach nierozsądku ~

środa, 30 września 2015


Misie pamiętam o Was ♥
Zajmuje mi trochę czasu ogarnięcie burdelu związanego ze szkołą, a do tego ostatnio choroba mnie wykończyła, ale postaram się do Was jak najszybciej wrócić (poczekajcie jeszcze chwilkę)!
Poza tym pierwszy miesiąc roku szkolnego jest zawsze bardziej wykańczający (nie mam dnia bez sprawdzianu/kartkówki/pytania, sami wiecie jak to jest). :(
Mam już kawałek 34 rozdziału i liczę na to, że w weekend uda mi się go dokończyć! :))


5 komentarzy :

  1. Czekam na ciąg dalszy ! :D uwielbiam


    Grangervelsnape.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze to nie sa tylko puste slowa jak na innych blogach ze pamietaja a potem nic :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochłonęłam bloga w kilka dni.Czekam na ciąg dalszy :)
    Pozdrawiam Trinity

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga, wreszcie znalazłam Twój komentarz, bo zagubił mi się w odmętach bloga i zaczynam czytać. Przepraszam, że wchodzę do Ciebie dopiero teraz, ale magisterka i poród potrafią człowieka mocno przystopować. Pozdrawiam i jeśli się nudzisz, zajrzyj do mnie - jak już napisałam - wróciłam. Mam nadzieję, że niebawem zamieścisz rozdział, bo siedząc z dzieckiem Twoje rozdziały łyknę w kilka dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń