~ HGxSS w granicach nierozsądku ~: ♠ Liebster Blog Award ♠

poniedziałek, 13 października 2014

♠ Liebster Blog Award ♠

Dobra, dobra byłam przeciwna takim zabawą i tego nie robiłam (no dobrze, ale tylko raz!).
Ale żeby nie było, że siedzę na dupie i się tylko opieprzam, no i przez fakt, że nie wstawiam niczego od 3 tygodni, postanowiłam uraczyć Was przynajmniej kilkoma faktami o mnie, byście mnie lepiej poznały (i nie chciały rozszarpać na strzępy) ∇▲

Dziękuję za nominację BellatriX  <3



"Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"".

1. Jakie książki czytasz?
 Przeróżne; poczynając od kryminały przechodząc przez fantastykę i thrillery, a kończąc na psychologicznych ;))

2. Jakie jest twoje hobby?
 Hobby: gra na gitarze i oczywiście pisanie! Jednak moją szczerą pasją i miłością jest jeździectwo - z tym akurat wiążę moją przyszłość c;

3. Do jakiego bohatera z jakiejkolwiek książki jesteś najbardziej podobna?
 Jeszcze nie znalazłam takiego bohatera, do którego jestem podobna. Może i znalazłam kilka cech, bo jest to nieuniknione, ale często w krytycznych sytuacjach postąpiłabym całkowicie inaczej ;p

Ale muszę tutaj przed wszystkimi przyznać, że uwielbiam Agnisa wykreowanego przez Rickmanicke!

4. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
 Zawsze lubiłam pisać. Na początku były to pierdoły, a rok temu postanowiłam wziąć się za jeden konkretny temat i publikować moje bazgroły. Czuję, że po porostu mam to "coś" w sobie, co mnie pcha do tego, jak dryg do rysowania czy do tańczenia :))

5. Czy wykorzystujesz sny do bloga?
 Planuję :))) Jednak zacznijmy od tego, że najpierw to ja w ogóle muszę zapamiętać, co mi się śniło. :D Mam gdzieś już coś zapisane, ale jeszcze muszę skomponować sytuacje, by to wykorzystać ;)

6. Jaki cytat najbardziej opisuje twojego bloga?
Szczerze to po dziś dzień nie znalazła najbardziej pasującego i oddającego cytatu, jednak jeden mi chyba odpowiada:
"Per aspera ad astera" - Przez ciernie do gwiazd, przez trudy do zwycięstw.

No i oczywiście Bukowski: "Znajdź to, co kochasz i pozwól, by to cię zabiło." (zawsze ten cytat gdzieś tam we mnie krąży)

7. Czy czerpiesz radość z życia?
 Na pewno się staram, choć po swojemu - jak zwykle ;)) Pomimo, że często zastanawiam się, co ja tworzę ze swoim życiem, no i tracę nieraz multum czasu na niczym, ale ja już tak mam :D

8. Jeśli miałabyś określić jesteś optymistką czy pesymistką? (Do jakiego najbardziej zbliżona)
Naprawdę trudno powiedzieć ;p Ludzie uważają mnie za pesymistkę. Fakt, kiedyś byłam o wiele większą optymistką niż jestem teraz, jednak mam tak, że załącza się u mnie wspomniany wcześniej optymizm, gdy wszyscy wokół są do czegoś negatywie nastawieni ;>

9. Wolisz pisać rano, po południu czy w nocy? :D
 Najlepsze spotkania z panem Weną odbywam jednogłośnie w nocy, nad ranem - jak kto woli :D Zwykle w samą godzinę Szatana :v

10. Piszesz na kartce czy na urządzeniu elektronicznym? xD
 Piszę na tym i na tym ;D W zależności od tego czy jestem w domu, czy w szkole, czy gdzieś sobie jadę.

11. Czy według ciebie te pytania były dziwne? ^^
Nadzwyczaj normalne! <3

Nominuję:
1.Mojeminiopowiadania
2.Igrając z ogniem
3.Draco Malfoy - Hermiona Granger 
4.Kto mnie jeszcze zostawi?
5.Severus i Hermiona - Wyzwanie
6.Severus & Hermione
7.O krok
8.
9.
10.

Btw: Już prawie bym wpisała Twój link BellatriX xDDDD

JUTRO DOPISZĘ RESZTĘ BLOGÓW I WYŚLĘ POWIADOMIENIA!

✂  Moje pytania:

1. Wolisz miniaturki czy dłuższe opowiadania?
2. Co marzysz robić w życiu?
3. Jaka jest twoja ulubiona, najukochańsza książka?
4. Co bardziej popędza Cię do pracy: ostra krytyka czy słowa pochwały?
5. Widzisz się w dalekiej przeszłości wciąż piszącą bloga, czy raczej zmierzasz ku końcowi tego doświadczenia?
6. W czym próbujesz szukać inspiracji?
7. Starasz się być anonimową pisarką czy wolisz działalność otwartą?
8. Czy jest jakaś postać, której przelanie na papier sprawia i trudność?
9. Piszesz jedynie jeden pairing, czy też może inne opowiadanie, w ogóle nie powiązane?
10. Wolisz pisać w zamkniętym pomieszczeniu czy na dworze?
11. Cechujesz się podzielnością uwagi czy wolisz na raz skupiać się tylko na jednej rzeczy?


Pozdrawiam i ściskam wszystkich tak mocno, że aż łamię żebra! <333

Rozdziały się piszą na dniach i nawet miniaturka pisze się na dniach, i mam nadzieję niedługo ją tu wsadzić i pewnie zrobię to przed rozdziałem. Nie bądźcie źli, tym bardziej na jedynie co miesięczne posty, ale co zrobić, czas leci, a energia i chęci z nim xx

Jeżeli podeślecie mi linki do Waszych blogów, na których mam zaległości, to teraz postaram się je nadrobić! Czekam ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz