~ HGxSS w granicach nierozsądku ~: Gdzie jest, do cholery, nowy rozdział?

środa, 21 sierpnia 2013

Gdzie jest, do cholery, nowy rozdział?

Więcej informacji w środku, moi Kochani ;*

Pewnie zadajecie sobie to pytanie, albo mordujecie mnie w myślach przeklinając na wszelkie możliwe sposoby.
Tak, tak powiedziałam, że rozdział pojawi się pomiędzy tym 13-20 i miałam zamiar tak też go wstawić, jednak nie wszystko poszło po mojej myśli, dla tego piszę o tym tutaj ;>
Rozdział jest u Sky, która go betuje, tylko że ponownie ma internet na wiaderka, a do tego całodobowo zajmuje się kuzynką.
Proszę Was o zrozumienie i cierpliwe poczekanie jeszcze kilku dni :*
Nie obwiniajcie nikogo, bo to byłoby nie fair :>
Całuję! ♥

P,S,
Przypomnijcie sobie o tym poście zawsze, gdy będziecie czekały na nowy rozdział ;p
Poza tym pamiętajcie, że jak jest napisane, że rozdział jest u Bety, to ja w tym momencie nie mam już na to żadnego wpływu, a wstawiam od razu po tym, gdy dostanę ;))

5 komentarzy :

  1. Czekam niecierpliwie na rozdział! C: mam nadzieję, że szybko się pojawi!
    PS. jeszcze raz zapraszam na rozdział 7 :)
    sevmione-prawdziwa-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że go szybko wstawisz bo twój blog jest niesamowity. Masz świetny styl a twoje notki wciągają jak cholera. Sory ale nie da się tego inaczej opisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysyłam pozytywną energię ...LOADING..

    Czekam niecierpliwie na nowe teksty.
    Buziaki i promyki słońca z Kołobrzegu ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na roździał, wchodze prawie codziennie
    już z myślami " no chyba nas zostawiłaś :(" a tu naszczęście nas informujesz z szczęścia popsułam drzwi od szafki xD .
    NATIX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty! ;* Hahahaha xd
      Sama czuję się koszmarnie, że przez tyle czasu nie wstawiam nowego rozdziału, no ale nie chcę wstawiać niezbetowanego, tym bardziej teraz, gdy może za niedługo będę go już miała C:
      Całuje :*

      Usuń