~ HGxSS w granicach nierozsądku ~: ...Liebster Blog Award

poniedziałek, 15 lipca 2013

...Liebster Blog Award

Wróciłam! Jednak nie z rozdziałem, a z tym czymś...
Nie robię tego. Nie lubię tego robić. Ale jednak odpowiem na te pytania z samej grzeczności, choć to będzie mój pierwszy i ostatni raz ;) No i bardzo wątpię, bym przesłała nominacje dalej, bo nie chce mi się za żadne skarby z tym pieprzyć - więc z góry przepraszam :)


Nominacja od Jellyday.


1. Na co wydałabyś wygrane 100 tys. zł?
Zależnie od kaprysu w danej chwili, choć moim dalekim marzeniem jest posiadanie własnego wałacha... no i pewnie część przeznaczyłabym na jeden czy dwa nowsze obiektywy ;)

2. Co będziesz robić za pięć lat o tej samej porze?

Pewnie będę odsypiać imprezy :D

3. Miasto, które koniecznie musisz odwiedzić?
W tej chwili nie mam takowego. Jest ich kilka, jednak żadnego nie muszę na gwałt odwiedzić ;>

4. Jakie jest Twoje zdanie na temat internetowych znajomości? 
Szanuje. Akceptuje. Jednak wiem, że taka znajomość długo nie pociągnie będąc jedynie w sferze internetowej.

5. Co byś zrobiła, gdyby nagle obok Ciebie pojawił się Twój idol?

Może zemdlałabym po raz pierwszy w życiu? Udławiłaby się herbatą? Nie do końca mogę sobie wyobrazić, jak by się to potoczyło ^^^^

6. Trzy rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę?

Niekończący się zeszyt, niewypisujący się długopis i przyjaciółkę/przyjaciela, bym miała do kogo otworzyć gębę ;>

7. Twoje największe marzenie?
Stać się rozpoznawalnym jeźdźcem konnym ;>

8. Jaką najgłupszą/najbardziej szaloną rzecz zrobiłaś w życiu?
Sama niezbyt potrafię ocenić jaka sytuacja z mojego życia była najbardziej głupia czy szalona xd Ale chyba do jednej z nich - i to raczej pierwszej - zalicza się fakt, iż o mało nie przejechał mnie samochód, gdy czekając z psem na pasach pisałam na telefonie. Jeden samochód przepuścił mnie i zaczęłam przechodzić, spoglądając w drugą stronę dopiero, gdy znalazłam się na pasach. Gdy odwróciłam głowę w tamtym kierunku samochód minął moją twarz o kilka cali... Cóż nie powiem nieźle zmieszałam kierowce z błotem ;d

9. Co sądzisz na temat par homoseksualnych?

Akceptuje. Tak samo homoseksualistów, jak i biseksualistów.

10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Grać na gitarze, pisać, czytać i myśleć... No i pić herbatę ^^^

11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie jestem do końca przekonana. Prędzej zauroczenie, zakochanie, lecz wątpię, by mogłoby być to na tyle silne uczucie, by uznać je za miłość.


P.S.
Co do nowego rozdziału, to się pisze. Dopiero wróciłam, więc muszę przepisać go do kompa, dokończyć, sprawdzić czy czegoś nie pomieszałam, dać do zbetowania i dopiero będę mogła wstawić. Mam nadzieję, że szybko z tym skończę i rozdział będzie w przyszłym tygodniu, jednak nie mogę powiedzieć kiedy na pewno ;)

Trzymajcie się ciepło,
Liz :3

6 komentarzy :

  1. Nominacja nominacjami, ale oddawaj mi tu rozdział.
    Zaległości pięknie nadrobione, a teraz mówię WSTAWIAJ NOTKĘ BO CRUCIO BĘDZIE WYJĄTKOWO BOLESNE! :D
    Jeśli masz jeszcze ochotę czytać moje wypociny, to serdecznie zapraszam na prolog nowego opowiadania ;)
    http://sevmiones-story.blogspot.com/2013/07/prolog.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie powstrzymaj te zapędy! :D Rozdział się szykuje i mam nadzieję, że już dzisiaj skończę przypisywać i dopisywać ^^^^
      W zaległościach mam jeszcze końcówkę, ale to zaraz właśnie otwieram laptopa i biorę się do czytania :3
      A co do nowego bloga, mam ochotę i to jeszcze jak! I tym razem obiecuję być na bieżąco ;*

      Ją cię tu proszę, nic nie rzucaj!,
      Liz :D

      Usuń
  2. Następnym razem będę już wiedziała, że nie lubisz takich zabaw. :c A tymczasem z utęsknieniem czekam na nowy rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie smutaj się Jellyday! C: Twoją nominację chętnie wykonałam, choć musiałam sama z sobą przedyskutować na niektóre tematy ^^^ Po prostu z jakieś strony kojarzy mi się z szerzej rozbudowaną wersją łańcuszka ;)

      Ściskam MOCNO,
      Liz ;*

      Usuń
  3. Zrób spamownik proszę ja Ciebie, bo ja Ci nie lubię tak brzydko spamować :C
    Rozdział pierwszy czeka na krytykę. :3

    http://sevmiones-story.blogspot.com/2013/07/rozdzia-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie for You, stworzyłam dziwoląga-spamownika, który jest as everything cudowny i piękny :D
      A co do rozdziału: już pędzę! ^^^

      Usuń