~ HGxSS w granicach nierozsądku ~: Pilnie potrzebna Beta!

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pilnie potrzebna Beta!


OGŁOSZENIE:
Pilnie poszukiwana Beta! Jeżeli chcesz się podjąć tego zadania, napisz na: lizzy88@onet.pl
A jeżeli znacie kogoś, kto chętnie by się tym zajął, podajcie mi proszę namiary c;



Cholerka, właśnie dostałam wiadomość od mojej Bety, że z powodów osobistych, nie może już mi pomagać :c
Pomimo, że krótko, to świetnie mi się z nią współpracowało i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś, nasze drogi się połączą. Nie ma słów, które określiłyby moją wdzięczność, za to co robiła dla mnie. Pisząc o niej, to jedyne, co mogę dla niej zrobić.

Dziękuję Ci Eveleine, z całego serducha za pomoc ;*

***
Jak widzicie w najbliższym czasie nici z nowego rozdziału. Nie mogę go wstawić niezbetowanego, bo mam zemstę, która wyszła mi - naprawdę - tragicznie i coś czuję, że byłaby to istna katastrofa.

OGŁOSZENIE:
Pilnie poszukiwana Beta! Jeżeli chcesz się podjąć tego zadania, napisz na: lizzy88@onet.pl
A jeżeli znacie kogoś, kto chętnie by się tym zajął, podajcie mi proszę namiary c;

Z góry bardzo dziękuję i przepraszam,
Liz.

1 komentarz :