~ HGxSS w granicach nierozsądku ~: # 2 Alohomora! :D

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

# 2 Alohomora! :D

Heeej, ludziska!


Piszę, bo wiem, że czekanie na kolejny rozdział może być z lekka denerwujące ;> Moja Beta przerabia  tekst, lecz nie wiem, na kiedy będzie gotowy. Może uda się do piątku coś wstawić, - chociaż nie obiecuję - bo potem wyjeżdżam na kilka dni ze szkołą do Londynu i nie będę miała jak tego dokonać c;
Nie zapominam o blogu - nawet nie rozumiem, jak niektórzy tego dokonują - i cały czas myślę jak powinna się potoczyć akcja w następnych rozdziałach - aktualnie jestem przy 16 - choć pan Wena ostatnio gdzieś wyjechał i nawet nie zostawił listu (smutne :c). Także ten, tego... Wchodzę tu codziennie i dziękuję Wam, że chcecie czytać takie cosie - serio, to tak się zapisuje liczbę mnogą... Jeszcze dziwniejsze: "coś" się odmienia przez przypadki :o - z pod mojego pióra ;*
Trzymajcie się cieplutko,
Liz :>

5 komentarzy :

  1. Do Londynu O.o
    Szczęściara! :D
    Ja w wakacje wyjeżdżam do Paryża, ale moim zdaniem jest On niczym w porównaniu z Londynem <3

    A co do rozdziałów, to cierpliwie czekam! :D
    Mam nadzieję że pan Wena wróci z gotowymi rozdziałami ;p

    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz?! Paryż jest tak samo genialny :D
      Taak, może po odwiedzeniu miejsca, w którym TO wszystko się zaczęło, coś mnie natchnie ^^
      Najgorsza podróż autokarem, grrrr... oby starczyła jedna książka... no i ilość kartek do zapisania xp
      Ściskam :>

      Usuń
  2. W taki razie życzę sobie (a co tam ^^),abyś zwiedzając piękny Londyn natrafiła na mnóstwo pomysłów! Żeby strasznie sie w tobie skumulowały i wyszły w postaci pięknych rozdziałów.
    Miłego wyjazdu i weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Hej
    Londyn :D JA TEŻ CHCE...ZABIERZ MNIE ZE SOBĄ ;D
    A co do rozdziało to poczekam cierpliwie, a raczej postaram się poczekać cierpliwie. Mam nadzeje, że podczas wyjazdu pan Wen do cb wróci ;) A tym czasem zapraszam na http://bring-me-to-live.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę duuużo weny
    SPL

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że mile mnie zaskoczyłaś. ;D
    Twój blog jest oryginalny, ciekawy i ma to "coś" co sprawia, że ma się ochotę czekać na kolejne rozdziały.
    Oczu nie mogłam oderwać od tego tekst. ;) Tylko czasami pojawiały się literówki, ale myślę, że z czasem będzie coraz lepiej. :)
    Akcja się rozkręca i teraz niecierpliwie czekam na cd. :)
    Życzę weny, czasu i cierpliwości!
    ~~ mlodzia113

    OdpowiedzUsuń